Wiele firm nadal nie używa internetu aby dotrzeć do nowych potencjalnych klientów. W chwili obecnej około 40 % firm nadal nie posiada strony internetowej. Dlaczego nawet nie duża firma powinna posiadać własną stronę internetową? Jeśli prowadzisz jedną z tych małych firm i sam fakt braku posiadania nowoczesnej i profesjonalnej strony internetowej nie przekonuje Cię do jej stworzenia oto kilka powodów które powinny przekonać każdego przedsiębiorcę:
1. Twoi klienci oczekują strony internetowej
W chwili obecnej sześciu na dziesięciu klientów oczekuje znalezienia informacji o produktach czy usługach danej firmy online w formie cyfrowej. Jeśli nie masz profesjonalnej firmowej strony internetowej, dzisiejsi klienci mogą szukać po prostu gdzie indziej.
2. Kontrola informacji poprzez Social Media
Fakt, nie możesz kontrolować tego, co inni mówią o Tobie w mediach społecznościowych, ale możesz wpłynąć na pozytywne postrzeganie własnej firmy za pośrednictwem strony internetowej firmy. Firmowa strona internetowa pomaga właścicielom firm dostarczyć odpowiednie informacje dla grupy docelowej szybciej niż drukowanie reklam czy ulotek.
Ikony społecznościowe z kolei łączące się z Facebookiem, Twitterem, Instagramem i innymi platformami sieciowymi ułatwiają udostępnianie treści użytkownikom.
3. Oszczędność w dłuższej perspektywie
Jako właściciel małej firmy głównie jeśli rozpoczynasz działalność myślisz, że nie stać cię na profesjonalną stronę internetową. Ale naprawdę nie możesz sobie na to pozwolić aby jej nie stworzyć. Chociaż koszt zaprojektowania profesjonalnej strony internetowej zależy od Twoich potrzeb to po uruchomieniu strona internetowa jest warta początkowej inwestycji, zwłaszcza jeśli została zbudowana przy użyciu jakiegoś systemu zarządzania treścią, co umożliwia regularne dodawanie i zmienianie własnych treści.
Oszczędność pieniędzy jest zdecydowanie doskonałym powodem, dla którego Twoja firma potrzebuje profesjonalnej strony internetowej.
4. Strona internetowa jest zawsze dostępna 24/7
W przeciwieństwie do stacjonarnej siedziby, która jest otwarta tylko kilka godzin dziennie, strona internetowa działa 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Dzięki temu możesz zapewnić swojemu klientowi wygodę w przeglądaniu produktów czy usług gdy Twój sklep lub biuro jest zamknięte.
Dzięki wielu dodatkowym funkcjom zawartym w stronie internetowej odwiedzające ją osoby mogą się z Tobą kontaktować, zapisywać na kursy, dokonywać zakupów czy zaplanować spotkania nawet gdy jesteś poza biurem.
5. Strona internetowa umożliwia dotarcie do szerszej grupy klientów
Strona internetowa jest dostępna z dowolnego miejsca na świecie. Ponieważ coraz więcej osób ma dostęp do internetu, nawet w odległych zakątkach świata, możesz kierować reklamy do znacznie większej liczby odbiorców, jeśli Twoja firma ma profesjonalną stronę internetową.
Teraz, kiedy mamy tak wiele przystępnych sposobów komunikowania się z ludźmi, możemy robić interesy z każdym, w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki witrynie znacznie łatwiej jest przyciągnąć klientów z rynku globalnego.
Jak więc widać profesjonalna strona internetowa to absolutny „must-have” w dzisiejszych czasach