Współczesne działania marketingowe koncentrują się wokół wzbudzania zainteresowania potencjalnego klienta poprzez zaprojektowanie atrakcyjnego przekazu reklamowego. Dlatego w akcjach promocyjnych wykorzystuje się niejednokrotnie nowoczesne możliwości grafiki i technologii, pozwalające stworzyć obiekty o żywej kolorystyce, przyciągające wzrok i – jednocześnie – pełniące funkcję informacyjną. Takimi produktami współczesnego marketingu są bez wątpienia standy reklamowe. Czym są, jakie występują ich rodzaje oraz do czego można je wykorzystać?
Standy reklamowe produkcja – bogata oferta stojaków i ekspozytorów od najlepszych producentów
Mając świadomość rosnących potrzeb i wymagań potencjalnych klientów, producenci artykułów reklamowych starają się stanąć na wysokości zadania i zaoferować atrakcyjne wizualnie materiały promocyjne. Wśród nich standy reklamowe plasują się na najwyższej pozycji – otwierają one bowiem bogate możliwości reklamy. Inaczej nazywane ekspozytorami lub stojakami reklamowymi, standy mogą przybierać rozmaite kształty i rozmiary. Mogą być wykonane z grubej, wysokojakościowej tektury lub tworzywa sztucznego. Każdorazowo są one optymalizowane do indywidualnych potrzeb i preferencji konkretnego klienta, zamawiającego tego typu artykuły reklamowe.
Standy reklamowe mogą zostać wykorzystane nie tylko jako stojąca reklama, którą klienci spotykają w rozmaitych miejscach. Niejednokrotnie posiadają one specjalne miejsce na ulotki informujące o danym produkcie czy usłudze lub na materiały promocyjne, w tym próbki sprzedawanych artykułów. To świetny sposób na wzbudzenie zainteresowania wśród klientów, a także na zachęcenie ich do skorzystania z oferty. Ekspozytory mogą zostać wyposażone w elementy dźwiękowe i atrakcyjne ekrany, prezentujące animacje promocyjne. Kreatywność i unikalność to te kryteria, które gwarantują skuteczność zaangażowana standów w akcje reklamowe.
Dlaczego warto zainwestować w standy reklamowe?
Inwestycja w działania marketingowe jest nieodzowna, jeśli chce się wypromować swoją firmę, usługi czy produkty. Aby dotrzeć do klientów, zostać zauważonym oraz zapamiętanym, należy zaangażować jak najwięcej niebanalnych środków przekazu reklamowego. Wspomniane standy to bez wątpienia świetna inwestycja! Spełnią one doskonale swoją funkcję w akcjach promocyjnych, realizowanych na targach branżowych czy w sklepach. Ich najważniejsze i niepodważalne atuty to:
-
- atrakcyjność i oryginalność – nowoczesne technologie umożliwiają produkcję standów reklamowych o zaskakujących kształtach, formach i rozmiarach, które z łatwością są dostrzegane przez klientów i zapadają w pamięć,
- funkcjonalność – standy reklamowe oprócz oczywistej funkcji promowania produktów lub usług, stanowią także świetny sposób na zaproponowanie klientom drobnych upominków, w postaci próbek sprzedawanych artykułów lub ulotek informacyjnych,
- szerokie możliwości wykorzystania – z uwagi na łatwość obsługi i lekkość konstrukcji, takie ekspozytory można umieścić na stoisku targowym, w sklepie lub innym miejscu, w którym prowadzona jest akcja promocyjna.
Dowiedz się więcej o: