Jeśli planujesz rozpoczęcie sprzedaży internetowej, warto poznać właściwą drogę, która przybliży Cię do uzyskania oczekiwanych rezultatów. W sieci znajdziemy wiele stron zawierających oferty, dlatego warto przygotować rozwiązanie, które będzie konkurencyjne. Niestety, nie poradzimy sobie z tym wszystkim sami, dlatego warto skorzystać z usług doświadczonej firmy, która stworzy sklep i zajmie się jego odpowiednim dostosowaniem.
Czy wygląd sklepu jest ważny ?
Wielu z Was podejdzie do tematu w ten sposób: “jeśli Klient jest zainteresowany to i tak kupi”. Nic bardziej mylnego, otóż jest wiele czynników, które pomagają osiągnąć sukces, jednym z nich jest profesjonalny wygląd sklepu. Praktycznie każdego dnia spotykamy się z informacjami o fałszywych sklepach, które oszukują swoich Klientów. W my w jaki sposób możemy przekonać odbiorcę do swojej wiarygodności ? Właśnie dzięki profesjonalnemu wizerunkowi sklepu Prestashop, który powinien być niepowtarzalny i wyróżniać się na tle konkurencji. Jest to jeden ze sposobów, a czasami warunków by móc efektywnie sprzedawać.
Szablon Prestashop to nie tylko zaufanie
Popatrzmy na prezentację sklepu z drugiej strony, z tej która jest najczęściej lekceważona – czyli z punktu widzenia użyteczności. Szablon Prestashop powinien być wykonany zgodnie z analizą użyteczności UX, która umożliwi Twoim Klientom intuicyjne poruszanie się po ofercie, oraz zapewni wygodną realizację zamówień. Statystyki dogłębnie pokazują, że większość zdezorientowanych Klientów opuszcza sklepy, a powodem jest zwyczajna irytacja dotycząca obsługi strony.
Optymalizacja sklepu Prestashop
No dobrze, to co widzimy na ekranie to nie wszystko. Nasz sklep musi spełniać pewne standardy, o których większość właścicieli sklepów nie zdaje sobie sprawy. Pierwszą kwestią jest optymalizacja sklepu pod wyszukiwarki, czyli przygotowanie odpowiedniej zawartości, która będzie przekazywana do Google. Informacje, które są wysyłane – pomagają lepiej zrozumieć zawartość strony, a co za tym idzie, umożliwiają osiągnięcie lepszych pozycji. Im lepiej strona jest dostosowana do wytycznych SEO, tym łatwiej o potencjalnych Klientów.
Optymalizacja Prestashop to również szybkość działania sklepu. To jak funkcjonuje nasz sklep jest ważne dla Google, jest ważne dla Klientów, i powinno być ważne również dla właścicieli sklepów. Sprawne działanie to swoboda i komfort dla użytkownika, to również atrakcyjność naszej strony w oczach Google. Wyszukiwarki nie chcą promować stron, które nie spełniają szeregu wytycznych, ponieważ osoby szukające treści – nie będą zadowolone z wyników jakie zaproponował im algorytm.
Otwórz i dostosuj swój sklep PrestaShop z firmą Selljus.pl, dzięki której otrzymasz profesjonalne wsparcie i fachową pomoc.