MGID startuje z kolejnym etapem globalnej ekspansji w Polsce, oferując reklamodawcom rozwiązania premium, oparte na sztucznej inteligencji i prywatności, w regionie.
MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła swoją ekspansję na rynek polski w 2022 roku. Dzięki swojej globalnej wiedzy i oddanym przedstawicielom lokalnym, MGID umożliwi reklamodawcom w Polsce dotarcie do unikalnych odbiorców na dużą skalę dzięki reklamom natywnym, wideo i displayowym.
MGID współpracuje z tysiącami światowych wydawców, w tym MSN, Opera, International Business Times, Newsweek oraz aktywnie współpracuje z lokalnymi wydawcami, takimi jak Biznes Info, Weszło!, Lelum.pl, Goniec.pl i Wprawo.pl.
Ponadto MGID obecnie zajmuje mocną pozycję w USA, Europie Wschodniej i Zachodniej, regionie APAC i LATAM. Dzięki trzem biurom w Europie — Hiszpanii, Rumunii i we Włoszech — oraz nowo dodanemu biuru w Polsce, rozszerzony zasięg MGID przyniesie dalsze korzyści i całą moc technologii ukierunkowanej na prywatność opartej na sztucznej inteligencji dla swoich partnerów.
Reklamy MGID są również zasilane przez Contextual Intelligence, innowacyjne rozwiązanie opracowane przez MGID, które pomoże reklamodawcom w przyszłości zabezpieczyć swoje kampanie w nowym środowisku bez plików cookie. Inteligencja kontekstowa analizuje kontekst artykułu w celu wydobycia znaczenia i oceny jego sentymentu i kontekstu, tworząc kontekstowe segmenty kierowania w czasie rzeczywistym. Segmenty te są następnie dopasowywane do wymagań reklamodawców, zapewniając nie tylko bezpieczeństwo marki, ale także trafność reklamy.
„To, co napędza nasz sukces na całym świecie i co pozwala nam wnosić większą wartość dla naszych klientów, to połączenie wyrafinowanych rozwiązań technicznych i najlepszych formatów treści, a także naszej globalnej wiedzy i lokalnej obecności na każdym rynku” – mówi Sergii Denysenko , dyrektor generalny MGID. „Cieszymy się, że możemy wnieść naszą globalną wiedzę na zaawansowany i wiodący rynek cyfrowy w Polsce. Nasze rozwiązania reklamowe oparte na sztucznej inteligencji pomogą reklamodawcom w tworzeniu bezpiecznych dla marki i wolnych od oszustw kampanii cyfrowych, a także uzupełnią polskie media miksy, aby zapewnić i zmaksymalizować największe przychody z reklam dla naszych partnerów”.
MGID nawiązał również współpracę z Polsko-Ukraińską Izbą Gospodarczą, rozszerzając współpracę z lokalnymi wydawcami i reklamodawcami.
Informacje o MGID
MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom dotrzeć do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię, opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, aby zapewnić użytkownikom pozytywne wrażenia. Umożliwia to reklamodawcom zwiększanie skuteczności i świadomości marek, a wydawcom utrzymanie odbiorców i monetyzację stron.
Co miesiąc MGID dociera do 900 milionów unikalnych czytelników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, w 25 tysiącach zaufanych wydawców. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź: www.mgid.com