Czasem jest to kwestia wady fabrycznej, a czasem po prostu mamy pecha. Awarie i uszkodzenia telefonu mogą zdarzyć się każdemu, niezależnie od rodzaju i marki urządzenia. W przypadku produktów Apple możemy jednak mieć czasem problem, jeżeli nie mamy już gwarancji i nie wiemy gdzie udać się po pomoc, ani ile to może w ogóle kosztować. Co zrobić w takiej sytuacji? Gdzie szukać informacji na temat naprawy pogwarancyjnej dla urządzeń Apple? W jaki sposób powinniśmy przygotować telefon, zanim oddamy lub wyślemy go na naprawę?

  1. Jakie usterki można naprawić w serwisie
  2. Naprawa pogwarancyjna – lepiej w serwisie Apple czy innym?
  3. Jak przygotować telefon do oddania na serwis

Jakie usterki można naprawić w serwisie

Najpopularniejszymi usterkami, z jakimi spotykają się właściciele iPhone’ów, jest stłuczenie szybki. Wynika to z faktu, że zarówno front jak i tył urządzenia wykonany jest ze szkła, co przy poważniejszym upadku niesie ze sobą oczywiste konsekwencje. Drugim równie popularnym problemem jest zalanie telefonu. Ta usterka, podobnie jak wymiana szybki iPhone Warszawa, jest jak najbardziej naprawialna, chociaż może wymagać oddania telefonu do serwisu na dłuższy czas.

Naprawa pogwarancyjna – lepiej w serwisie Apple czy innym?

Jeżeli nasz telefon wciąż ma gwarancję, to zwykle nie mamy problemu z naprawą – oddajemy urządzenie do autoryzowanego serwisu i zapominamy o sprawie, a po jakimś czasie dostajemy je z powrotem i bez usterki. Co jednak zrobić, kiedy urządzenie uszkodzi się już po terminie gwarancji? Przede wszystkim musimy liczyć się z tym, że taka naprawa iPhone warszawa będzie nas trochę kosztować. Nie musimy jednak udawać się do serwisu Apple, a możemy skorzystać z dowolnego punktu w okolicy, który ma w swojej ofercie opcję naprawy urządzeń tej marki. Warto jednak sprawdzić, czy wybrane przez nas miejsce działa na dobrej jakości częściach – oryginałach czy zamiennikach – oraz jaką ma opinię wśród osób, które skorzystały przed nami z naprawy.

Jak przygotować telefon do oddania na serwis

Jeżeli oddajemy smartfona osobiście na serwis iPhone Warszawa, musimy pamiętać o wyjęciu z niego karty SIM oraz najlepiej wymazać urządzenie. W ramach zestawu przynosimy też wszystkie akcesoria, które mają związek z problemem, jaki chcemy naprawić. W przypadku, gdy telefon wysyłamy w paczce, zdecydowanie lepszą i bezpieczniejszą opcją będzie zamówienie kuriera. W obu przypadkach powinniśmy też pamiętać o wykonaniu kopii zapasowej systemu i danych, tak aby nie ryzykować ich utraty.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here