Wizytówki firmowe, pomimo digitalizacji wielu sfer prowadzenia działalności gospodarczej wciąż nie wychodzą z mody.
Chcąc zapewnić je dla swojej firmy można obecnie skorzystać z kilku sposobów ich dostarczenia. Jedna z nich jest skorzystanie ze stacjonarnych drukarni. Jednak wspomniana już digitalizacja pozwala także a wydruk wizytówek w internetowych drukarniach. Niezależnie od wybranego sposobu warto jednak zwrócić uwagę na kilka podstawowych kwestii w trakcie ich zamawiania.
Na jakim papierze zostaną wydrukowane
To, na jakim papierze zostaną wydrukowane wizytówki, ma ogromne znacznie, wpływ to nie tylko na estetykę ich wykonania, ale także ich trwałość. Dlatego też najczęściej do tego typu wydruków stosuje się dwa rodzaje papieru. Papier kredowy, który osiada minimalna grubość 350 gram, dzięki czemu jest on sztywny. Dodatkową zaletą papieru kredowego jest jego gładkość, a także fakt, że naniesiona na niego farba nie przebija na drugą stronę wizytówki. Drugim rodzajem papieru jest natomiast papier MultiLoft, składa się ona z kilku warstw papieru, dzięki czemu jest optymalnie sztywny.
Format i rodzaj wydruku
Kolejną niezwykle istotną kwestią przy przygotowaniu wizytówek dla własnej firmy jest dobór odpowiedniego rodzaju wydruku. Najczęściej stosowanymi rodzajami przez firmy brukarskie jest druk offsetowy lub cyfrowy, przy niewielkiej ilości wydruków, lepiej zdecydować się na pierwszą opcję, która jest bardziej opłacalna. Kolejną kwestią jest uszlachetnienie wizytówki, na przykład poprzez jej laminację lub rodzaj wykończenia. Dostępne są do wyboru wykończenia matowe, soft touch lub połyskujące, wszystko to wpływa na wizualny odbiór danej firmy. Ostatnią kwestią jest format. Klasyczne wizytówki mieszczą się w formatach 90 × 50 milimetrów lub 85 × 55 milimetrów. Tego rozmiaru wizytówka swobodnie mieści się w portfelu jak także profesjonalnym wizytowniku, dzięki czemu nie będzie problemów jej przechowywaniem.
Projekt wizytówki
Przed wykonaniem wydruk wizytówek niezwykle ważny jest ich projekt. Wiele drukarni internetowych pozwala na stworzenie własnego projektu za pomocą ich kreatora, jak także oferuje możliwość stworzenia projektu przez specjalistów zatrudnionych w ich firmach. Z takiej opcji można między innymi skorzystać w https://www.dobredrukowanie.pl/. Kompleksowa realizacja usługi wiąże się nie tylko z oszczędnością czasu, ale także pieniędzy, które w przypadku oddzielnego wykonanie projektu i zlecenia wydruku innej firmie pewnością byłby wyższy.