Allegro to największa platforma sprzedażowa w Polsce. Według danych należy również do dziesięciu największych serwisów e-commerce na świecie, notując miesięcznie prawie 200 milionów wizyt! Nic więc dziwnego, że wiele sklepów i mnóstwo przedsiębiorców prowadzi dochodowe biznesy właśnie poprzez tę platformę. Czy byłoby to możliwe, gdyby nie możliwości Allegro ADS? Czym jest ta forma promocji i dlaczego warto z niej skorzystać?

Czym jest Allegro ADS?

Popularność platformy Allegro sprawia, że z jednej strony daje ona dostęp do milionów potencjalnych klientów z całej Europy, ale z drugiej należy spodziewać się licznej konkurencji. Aby wygrać „walkę o uwagę klienta” należy wykorzystać potencjał, jaki oferuje marketing, a konkretnie Allegro ADS.

Jest to unikalna forma promocji aukcji na Allegro, która pozwala dotrzeć do nowych klientów oraz ulokować własną ofertę sprzedażową na pierwszych miejscach wyszukiwania. Można więc rzec, iż Allegro ADS jest nieco podobne do m.in.: Facebook Ads, Google Ads i ogólnych zasad pozycjonowania treści, znanych w marketingu.

Inwestycja w Allegro ADS sprawia, iż reklamy przedstawiające promowany produkt, znajdą się wśród:

  • dwóch pierwszych wyników na liście wyszukiwania,
  • lewej kolumny na stronie wyszukiwania

lub nawet

  • na stronie głównej.

W rezultacie Allegro ADS jest formą promocji, która pozwala wyeksponować konkretne aukcje, co w efekcie zaowocuje wyprzedzeniem konkurencji i dotarciem – na pierwszym miejscu – do zainteresowanego klienta.

Dlaczego warto skorzystać z Allegro ADS?

Inwestowanie w Allegro ADS jest bezpiecznie i pozbawione ryzyka. Wszystko za sprawą sposobu rozliczania w formie Cost Per Click, który oznacza, że za reklamy płaci się dopiero wtedy, gdy klient kliknie ofertę sponsorowaną i przejdzie na promowaną aukcję. Co ciekawe, dane pokazują (nie tylko z platformy Allegro, ale również z innym serwisów), iż zainwestowanie większej kwoty wiąże się z większym zyskiem.

Allegro ADS pozwala również minimalizować monopol poprzez dawanie szansy mniejszym sprzedawcom na wygrywanie z większymi przedsiębiorcami. Stwarza więc równe szanse rynkowe poprzez wykorzystanie potencjału reklamy i zdobycie nowych klientów. Z Allegro ADS warto korzystać w sytuacji, gdy oferta sprzedażowa zawiera produkt, który wyróżnia się innowacyjnością na danym rynku. Wtedy szybkie i skuteczne zaprezentowanie go odbiorcy, może skutkować dotarciem do milionów zainteresowanych osób.

Wśród nich mogą natomiast znajdować się dziesiątki tysięcy przyszłych klientów…

Wsparcie w budowaniu dochodowego biznesu

Zaletą Allegro ADS jest fakt, iż wykracza ono poza wyłączne tworzenie reklam i promowanie konkretnych produktów. Daje bowiem dostęp do narzędzi, specjalizujących się w analizie tytułów i kategorii produktów. W rezultacie można uzyskać wnioski, których implementacja zaowocuje zwiększaniem sprzedaży bez reklam.

Co więcej, Allegro ADS to wsparcie w budowaniu dochodowego i trwałego biznesu, ponieważ pozwala tworzyć świadomość marki oraz spójny wizerunek firmy. Może więc się okazać, że platforma Allegro jest zaledwie przedsionkiem do założenia własnego sklepu, który będzie generował jeszcze większe dochody. Wszystko zależy od strategii marketingowej i wdrażaniu właściwych metod promowania, w czym może Ci pomóc Pryzmat Media: agencja wyspecjalizowana w reklamie na Allegro.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here