Branża e-commerce wymaga rozwiązań, które są przyjazne dla kupujących. Z drugiej strony sklepy internetowe poszukują systemów, które usprawnią i zautomatyzują cały proces sprzedaży. Jeśli planujesz otwarcie sklepu online lub chcesz zmodernizować dotychczasową platformę, to koniecznie sprawdź możliwości Magento 2 dla sektora B2B!

Czym jest Magento?

Magento to potężna platforma, która cechuje się pełną skalowalnością. Pozwala na stworzenie sklepu internetowego o dowolnej wielkości i stopniu zaawansowania. Magento pozwala sprawnie i bezpiecznie prowadzić klientów przez wszystkie etapy ścieżki zakupowej. Ścieżkę tą możesz później dowolnie optymalizować. Dużym atutem platformy jest możliwość pełnego nadzoru poprzez wbudowany moduł analityczny. Możesz także skorzystać z wybranego systemu, który zostanie zintegrowany z Magento.

Cechą charakterystyczną dla platformy Magento jest struktura przyjazna SEO oraz moduły, które znacznie ułatwiają pozycjonowanie sklepu. To w prosty sposób przekłada się na widoczność Twojego sklepu w wynikach wyszukiwania. Dzięki licencji Open Source Magento pozwala na swobodny wgląd do kodu systemu oraz poszczególnych modułów. Dzięki temu możesz tworzyć w pełni spersonalizowaną platformę sprzedażową.

Dlaczego powinieneś wybrać Magento 2 dla swojego sklepu online?

Magento jest platformą dedykowaną dla sprzedaży online. Dzięki temu zastosowanie w niej rozwiązania w dużo większym stopniu odpowiadają specyfice sklepów internetowych. Dużym atutem Magento jest bezpieczeństwo. Platforma działa na rynku od 2008 roku. Przez ten czas zbudowała wokół siebie dużą społeczność. Jednocześnie system jest cyklicznie modernizowany nie tylko pod kątem funkcjonalności, ale także poziomu bezpieczeństwa.

Platforma Magento daje wręcz nieograniczone możliwości. Skalowalność i wydajność systemu pozwala na ciągłą rozbudowę. Jednocześnie nawet w przypadku zaawansowanej struktury sklepy na platformie Magento 2 pracują bardzo szybko.

W porównaniu z poprzednią wersją Magento 2 znacznie ułatwia pracę od strony administracyjnej. Wszystko to dzięki prostszej nawigacji, która nie sprawi problemów nawet początkującym użytkownikom. Magento 2 może pochwalić się lepszym zarządzaniem bazami danych. Platforma umożliwia stosowanie niezależnych baz dla danych produktowych, zamówień i rozliczeń. Dzięki skalowalności Magento 2 w prosty sposób możesz uniknąć przeciążenia bazy danych.

Zwróć także uwagę na lepszą personalizację Magento 2 pod kątem specyficznych wymagań. Platforma pozwala na wdrożenie spersonalizowanych metod płatności oraz działań z zakresu up-selling i cross-selling. Możliwość ciągłego monitorowania zachowań klientów pozwala dopasować treści, które najlepiej do nich przemawiają.

W ramach sprzedaży B2B Magento oferuje możliwość integracji z dowolnym systemem ERP. Dzięki elastyczności tego narzędzia w prosty sposób będziesz mógł odwzorować model sprzedaży w przestrzeni online. Magento 2 pozwala na wprowadzanie dedykowanych funkcjonalności, które przyciągną nowych klientów i pozwolą zbudować ich lojalność. To z kolei będzie miało przełożenie na wzrost wskaźników konwersji.

Jeśli szukasz firmy, która pomoże Ci w dopracowaniu i realizacji projektu e-commerce w sektorze B2B, to koniecznie odwiedź stronę x-coding.pl. Specjaliści z X-Coding odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości dotyczące wyboru platformy e-commerce dla Twojej firmy.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here