czwartek, wrzesień 19, 2024

Magazyny do wynajęcia w Warszawie i okolicy

0
Magazyny do wynajęcia w Warszawie i okolicy

Szeroki wybór terenów inwestycyjnych oraz magazynów w Warszawie i okolicy sprawia, że zarówno inwestorzy, jak i przedsiębiorcy mają w czym wybierać. Poniżej podpowiadamy, które lokalizacje cieszą się największą popularnością.

Mikrofaktoring – czy jest opłacalny?

0
Mikrofaktoring – czy jest opłacalny?

Mikrofaktoring to ciekawa odmiana klasycznej usługi faktoringowej, przeznaczona dla firm z sektora MŚP. Dzięki faktoringowi dla mikroprzedsiębiorstw z usługi atrakcyjnego finansowania, może skorzystać niemal każde przedsiębiorstwo. Czytaj dalej i sprawdź, na czym polega mikrofaktoring.

Co przyniesie 2019 rok na rynku metali inwestycyjnych?

0
Co przyniesie 2019 rok na rynku metali inwestycyjnych?

Metale szlachetne od tysiącleci uważane były za wyznacznik zamożności, a swego czasu pełniły również rolę pieniądza. Dziś inwestowanie w nie traktowane jest jako korzystny sposób na dywersyfikację portfela i ochronę przed inflacją. Inwestorzy mają ponadto do wyboru nie tylko sztabki, ale również monety, dlatego każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie.

Rozwód a kwestie podatkowe

0
Rozwód a kwestie podatkowe

Jak podkreśla każdy wyspecjalizowany radca prawny, rozwód niesie za sobą pewne trudności tyczące zmian w rozliczaniu podatków oraz w kwestiach zarządzania majątkiem. W przypadku rozwodu konieczne jest przeprowadzenie podziału majątku – oczywiście o ile wcześniej nie była zawarta intercyza. Warto wiedzieć, jak kancelaria radcowska obsługuje tego rodzaju sprawy i jak wygląda kwestia uzyskania decyzji o podziale majątku i jakie są implikacje podatkowe związane z tym wszystkim.

Co się zmienia po rozwodzie?

Każda dobra kancelaria radcy prawnego stara się udzielać swoim klientom wsparcia kompleksowego w zakresie nie tylko sprawy rozwodowej, ale i kwestii podziału majątku. Podział majątku jest bardzo często jedną z najważniejszych kwestii związanych z rozwodem – często jednak pomija się inne istotne kwestie – takie jak choćby kwestie podatkowe oraz wspólnych zeznań podatkowych, które ulegają pewnej modyfikacji. Utrata prawa do wspólnego rozliczania może być dla niektórych osób szczególnie bolesna – zwłaszcza, gdy np. druga strona uzyskiwała stałą stratę, a małżonkowie liczyć mogli na ulgi z tytułu posiadania dzieci.

Po więcej informacji warto sięgnąć na stronie: https://radcaprawny-trojmiasto.pl

Kwestie podatkowe i rozwód

Można otwarcie powiedzieć, że kwestie podatkowe po rozwodzie są tak skomplikowane jak podatki marynarskie. Ciężkie jest bowiem ustalenie tego, kiedy wygasa prawo do wspólnych rozliczeń i jak wyglądają kwestie tyczące się np. ulg podatkowych dla rozbitego małżeństwa. W tej sytuacji dobrze jest odwiedzić dobrą kancelarię i sprawdzić, jak wyglądają inne problematyczne kwestie prawne, jak podatki dla marynarzy.

Wyspecjalizowane kancelarie prawne są w stanie nam pomóc w rozwiązaniu licznych problemów podatkowych – tyczy się to takich kwestii, jak choćby rozliczenie podatków marynarzy, sprawy rozwodowe i podział majątku. Wszyscy marynarze podatki płacić musza – podobnie zresztą jak rozwodnicy. Warto sprawdzić, na jakie wsparcie możemy w tym miejscu liczyć – pomoc nie jest trudna do uzyskania.

Gdzie skutecznie naprawić swój iPhone w razie awarii?

0
Gdzie skutecznie naprawić swój iPhone w razie awarii?

IPhone to obecnie najczęściej kupowany telefon przez osoby z całego świata. Doceniany jest za wysoką jakość wykonania oraz możliwość korzystania z wielu funkcji. Każdy nowy model iPhone wchodzący na rynek zachwyca innowacyjnymi technologiami oraz ciekawym designem.

Współcześnie najpopularniejszymi modelami telefonów marki Apple są iPhone 7, iPhone 8 oraz iPhone X. iPhone X od niedawna pojawił się na rynku, a już dostępny jest w trzech postaciach: iPhone XS, iPhone XS Max oraz iPhone XR. Poszczególne modele różnią się od siebie wielkością wyświetlacza, otóż iPhone XS Max posiada największy wyświetlacz Super Retina 6,5 cala. Wszystkie iPhone X mają funkcje ID, Czip A12 Bionic z systemem Neural Engine nowej generacji, są wodoodporne i mają możliwość ładowania bezprzewodowego. Oprócz tego każdy z smartfonów ma wysokiej jakości aparaty, kamery video, spełniają normy IEC 60529 informujące o odporności na zachlapania oraz pył. Ponadto mogą pochwalić się przydatnymi w życiu codziennym czujnikami: żyroskop trójosiowy, przyspieszeniomierz, czujnik zbliżeniowy, czujnik oświetlenia zewnętrznego, barometr.

Jak widać iPhone w różnej postaci to telefon naprawdę wysokiej generacji, pozwala na wykonywanie rozmów, wysyłanie smsów, robienie zdjęć i nagrywanie filmów, a także ich wysyłanie. Wiele aplikacji, jakie posiada iPhone działa za pomocą Internetu i jest nie do zastąpienia. Nic zatem dziwnego, że kiedy nasz iPhone ulegnie awarii nie umiemy sobie z tym poradzić. Jednak nie potrzebna jest tutaj panika, wystarczy, że zgłosisz się do Iphone serwis Gdańsk i tam otrzymasz fachową pomoc!

Serwis iPhone w Gdańsku

Serwis telefonów i innych urządzeń mobilnych mieszący się w Gdańsku odznacza się przede wszystkim profesjonalnością i terminowością. Pracownicy zakładu nie boją się żadnych wyzwań, chętnie podejmują się najtrudniejszych zadań. Starają się naprawić każdą awarię, używając do tego zadania dobrych narzędzi oraz własnej wiedzy.

Iphone serwis Gdańsk istnieje na rynku od 2001 roku i z każdym dniem zyskuje coraz więcej zadowolonych klientów. Oferuje obsługę na najwyższym poziomie, klient jest tutaj najważniejszy. To z nim ustala się termin odbioru sprzętu, kalkuluje koszta za naprawę i dochodzi do wspólnego porozumienia.

Wielokrotnie zdarzają się sytuacje, w których sprzęt może być naprawiony w szybkim czasie – to ogromna korzyść dla klienta. Oddając telefon lub inne urządzenie mobilne w ręce pracowników z serwisu w Gdańsku mamy pewność, że otrzymamy sprawne urządzenie lub zostaniemy poinformowani o niemożliwość naprawy, czy o wymaganych do tego celu narzędziach. Każdy klient uzyska prawdziwą diagnozę na temat swojego telefonu, dzięki temu będzie wiedział na czym stoi i czy przypadkiem nie lepiej jest mu kupić nowe urządzenie, niż zlecić trudną i niekoniecznie skuteczną naprawę.

Diagnoza telefonu lub innego sprzętu jest zawsze darmowa! Ihpone serwis Gdańsk informuje również o kosztach naprawy już na początku oddania telefonu w ręce specjalistów. Takie podejście cenią wszyscy klienci, którym zależy na fachowym podejściu i godnej obsłudze.

W ofercie serwisu iPhone w Gdańsku znajdziemy między innymi:

  •       wymiana baterii – urządzenia mobilne, głośniki i wykrywacze metalu
  •       wymiana szybki lub wyświetlacza – pobite i pokryte pajęczyną ekrany różnych producentów
  •       naprawa gniazda ładowania
  •       naprawa zalanych urządzeń mobilnych
  •       naprawy wykrywaczy metali
  •       odzyskiwanie utraconych danych
  •       zmiany hasła lub odzyskiwanie
  •       wgrywanie języka i zmiana softu
  •       wiele innych napraw

Masz problem ze swoim telefonem? Zgłoś się do csgsm i uzyskaj fachową pomoc!

Contact Center, czyli idealne rozwiązanie dla Twojej firmy!

0
Contact Center, czyli idealne rozwiązanie dla Twojej firmy!

Prowadzisz własną firmę i masz już dość niedokładnie wykonywanych procesów komunikacyjnych? Wiele sposobów pozyskiwania klientów stale zawodzi? Nie wiesz czy to wina Twoich pracowników, czy efekt złego zarządzania procesami komunikacyjnymi?

Mamy dla Ciebie doskonałe rozwiązanie! Wybierz wizualne contact center i bądź profesjonalistą w swoim fachu! Uzyskaj możliwość wykonywania sprawnych i kontrolowanych połączeń z klientami. Zbuduj grupę zaufanych klientów i każdego dnia poszerzaj ich grono! Kontroluj swoje wyniki, ulepszaj działania i stań się największą konkurencją dla innych firm działających w Twojej branży.

Call center w Twojej firmie

Obecnie wiele firm posiada oddzielny dział nazywany, jako call center, który zajmuje się obsługą klienta. Pracują w nim pracownicy, którzy odpowiadają kontakt i pozyskiwanie nowych klientów, a także przekazywanie najważniejszych informacji. Zajmują się również po części akcjami promocyjnymi i działaniami marketingowymi.

Jeśli Ty również prowadzisz firmę posiadającą oddzielny dział call center, powinieneś zdecydować się na wizualne contact center. Dzięki niemu Twoi konsultanci każdego dnia przeprowadzą więcej połączeń, wyślą większą ilość e-maili i precyzyjniej obsłużą rozmowy na czacie. Uzyskasz sprawną obsługę klienta na wysokim poziomie, będziesz mógł archiwizować cenne informacje i zbierać najważniejsze dane, a także uzyskasz ich przejrzyste przedstawienie np. w formie wykresów.

Wizualne contact center opiera się na oprogramowaniu Systell Contact Center i sprawi, że Twoja firma będzie nareszcie prawidłowo działać i stale się rozwijać. Decydują się na oprogramowanie Systell Contact Center będziesz miał pewność, że w krótkim czasie zwiększysz jakość obsługi klientów oraz skuteczność telesprzedaży. Twoi pracownicy będą w stanie odpowiedzieć na każde zapytanie klienta, sprawnie go obsłużą i zaspokoją jego ciekawość.

System Systell Contact Center doceniły już tysiące przedsiębiorców z całego świata. Dzięki jego funkcjonalności można sprawnie do wykorzystać do promocji, sprzedaży, wykonywania i przyjmowania zleceń, obsługi programów lojalnościowych oraz umawiania wizyt.

Zalety posiadania oprogramowania Systell Contact Center

Oprogramowanie sprawi, że wszystkie usługi Twojej firmy będą zoptymalizowane, zautomatyzowane i przeprowadzane według najwyższych standardów. Specjalne automaty wykonają połączenia za Twoich konsultantów, a ich efektywność wzrośnie do 100%. Każda rozmowa zostanie zarejestrowana i odpowiednio zakwalifikowana. Dodatkowo będziesz miał stałą możliwość powrotu do rozmowy i kontrolowania swoich pracowników.

Uzyskasz optymalny schemat przyjmowania zgłoszeń i leadów, który pozwoli rozwinąć skrzydła Twoim konsultantom. Nie będą oni tracić czasu na zapisywanie ważnych informacji, system samodzielnie pozwoli szybko zakwalifikować najpotrzebniejsze dane, a Twój pracownik będzie mógł szybko przeprowadzić kolejne zlecenie.

System Systell Contact Center pozwoli na sprawne przełączanie rozmów z klientem do innych działów. Automatyzacja umożliwia szybkie przekazanie obsługi klienta do właściwego konsultanta, bez utraty cennego czasu oraz niepotrzebnych nieporozumień.

Oprogramowanie nie kończy się na samym przyjęciu zlecenia lub wykonania połączenia ofertowego. System umożliwia automatyzację back office, czyli możliwość automatycznej wysyłki zlecenia do magazynu, wystawienia faktury lub wykonania kolejnego połączenia w pewnym odstępie czasowym.

Chciałbyś zwiększyć zyski Twojej firmy i w końcu stanąć na czele swoich konkurentów? Sprawdź już dziś, jak działa systell i bądź każdego dnia zadowolony z pracy Twoich konsultantów!

Pestki i ziarna jako samodzielne przekąski? Chipsy i paluszki mają mocną konkurencję

0
Pestki i ziarna jako samodzielne przekąski? Chipsy i paluszki mają mocną konkurencję

Zdrowe jedzenie jest w modzie! Wzrosty na rynku bakalii wyraźnie wskazują, że nie jest to wyłącznie chwilowy trend. Polacy kupują coraz bardziej odpowiedzialnie. Sięgają po produkty, które są nie tylko smaczne, ale także niskoprzetworzone – bez niepotrzebnych cukrów, konserwantów i chemicznych ulepszaczy smaku. Podpowiadamy, po jakie produkty najchętniej sięgają nowocześni konsumenci.

Niszczarka Wallner – dopasowana do Twoich potrzeb

0
Niszczarka Wallner - dopasowana do Twoich potrzeb

Niszczarka stanowi jeden z istotniejszych sprzętów, które znajdują zastosowanie zarówno w biurze, jak i w użytku prywatnym. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest niszczenie dokumentów, kart płatniczych, korespondencji czy płyt CD, niż wyrzucanie ich lekkomyślnie do kosza na śmieci.

Producent niszczarek marki Wallner to doświadczony lider wśród podmiotów oferujących urządzenia biurowe. Firma sprzedaje swoje produkty w Polsce, jak i wielu krajach europejskich. Szeroki wybór produktów przez nią prezentowany, pozwala na wybór optymalnego urządzenia, dopasowanego do potrzeb użytkownika.

Zalety korzystania z niszczarki

Skuteczna ochrona danych osobowych czy poufnych informacji bez użycia niszczarki jest trudna do zrealizowania. Niszczenie ręczne to żmudna, czasochłonna czynność a wyrzucanie dokumentów do śmieci jest nieostrożne i ryzykowne. Wybór odpowiedniego rodzaju niszczarki powinien być przemyślany i odpowiednio dopasowany do rodzaju dokumentów, które zamierzamy unieszkodliwiać.

Rodzaje niszczarek Wallner

Pierwszym pytaniem, jakie należy sobie zadać przy wyborze urządzenia do niszczenia, jest cel jego zakupu. Niszczarki można podzielić ze względu na użytek osobisty, biurowy, high security i specjalistyczny.

Niszczarkę Wallner wybierać można wśród dokładnie takich kryteriów. W asortymencie znajdują się jednostki o niewielkich rozmiarach, przydatne do okazjonalnego, prywatnego użytku. Ponadto są one łatwe w przechowywaniu, ponieważ nie zabierają wiele miejsca. Urządzenia te mają za zadanie jednorazowo zniszczyć kilka kartek papieru. Ich niewątpliwą zaletą jest również niewielka cena.

Oferta zawiera także urządzenia o średniej wielkości i wydajności, dopasowaną do wykorzystania w niewielkim i średnim biurze, przy założeniu regularnego stosowania do niszczenia dokumentacji, zawierającej np. tajemnice firmy czy dane osobowe lub nośniki danych, jak płyty CD i DVD. Sprzęt biurowy charakteryzuje się lepszą specyfikacją niż ten do użytku domowego. Podczas jednego cyklu można w nim zniszczyć od kilku do kilkudziesięciu kartek. Cechuje go także większy rozmiar, niż niszczarek osobistych.

Wśród niszczarek Wallner dostępnych na https://e-aston.pl/pol_m_Sprzet-biurowy_Niszczarki-Wallner-2006.html znajdują się także urządzenia high security, czyli stworzone z myślą o niszczeniu dokumentów tajnych. Nadano im z tego powodu najwyższy poziom bezpieczeństwa – DIN5 lub DIN6. Oznacza to, że powstające ścinki są wyjątkowo niewielkich rozmiarów, co uniemożliwia odtworzenie treści pociętych dokumentów.

Niszczarki specjalistyczne charakteryzują się dużymi gabarytami i większą wydajnością, niż te biurowe. Służą one do użytku na skalę przemysłową, niszcząc kilkaset kartek na raz. Są one przystosowane do długotrwałej, ciągłej pracy, poprzez zamontowanie w ich wnętrzu zabezpieczeń, chroniących silnik przed przegrzaniem. Charakteryzują się bardzo dużą wielkością, z koszami o pojemności do 400litrów.

Właściwości niszczarek

Niszczarkom nadano też stopnie tajności od 1 do 6, ze względu na rodzaj uzyskiwanego cięcia, które odnosi się do rodzajów niszczonych materiałów:

  • DIN1- do materiałów ogólnych, korespondencji, efektem są12mm paski
  • DIN2- do materiałów wewnętrznych, korespondencji wewnątrzfirmowej, efektem są 6mm paski
  • DIN3- do materiałów poufnych, efektem są 2mm paski
  • DIN4- do materiałów tajnych, efektem są ścinki o wymiarach max. 2x15mm
  • DIN5- do materiałów ściśle tajnych, efektem są ścinki o wymiarach max. 0,8x13mm
  • DIN6- do materiałów ściśle tajnych, efektem są ścinki o wymiarach max. 1x5mm, niszczarki o tym stopniu tajności tną kartkę A4 na 15tysięcy kawałków.

Wybór idealnego sprzętu uzależniony jest także od ilości posiadanego miejsca, które przeznaczymy na ustawienie niszczarki oraz ceny, jaką jesteśmy w stanie za nią zapłacić. Niszczarki Wallner to produkty oferujące wysoką jakość w rozsądnej cenie. Słowo „jakość” także jest kluczowym, jeżeli chodzi o zakup niezawodnego sprzętu. Jakość w niszczarkach Wallner zagwarantowana jest  dzięki zastosowaniu trwałych, metalowych przekładni oraz noży ze specjalnego stopu stali. Zapewnia to solidność i niezawodność w cięciu papieru czy płyt z danymi. Niszczarki te cechują także mocne i energooszczędne silniki, które działają bezawaryjnie i cicho wykonują swoją pracę.

Ważną kwestią jest również wielkość zbiornika na ścinki, która uzależniona jest od tego czy niszczenie odbywa się na bieżąco, czy masowo.

Wartymi przemyślenia kwestiami są również dodatkowe funkcje, jak:

  • możliwość niszczenia zszywek, spinaczy, dyskietek
  • możliwość niszczenia papieru o niestandardowym formacie
  • obecność diod informujących o zakleszczeniu papieru czy zapełnieniu zbiornika
  • funkcja cofania papieru, w przypadku przeciążenia mechanizmu.

Dodatkowym, estetycznym walorem niszczarek Wallner jest nowoczesne, eleganckie wzornictwo, dopasowujące się do każdego wnętrza.

Wszystkie powyższe cechy stanowią o funkcjonalności urządzeń tego producenta, a szeroki wybór sprzętu gwarantuje trafiony zakup niszczarki skrojonej na miarę potrzeb. Rodzina niszczarek Wallner to urządzenia o różnorodnych parametrach, charakteryzujące się wysoką wydajnością, idącą w parze z korzystną ceną, Sprzęt oferowany pod tą marką gwarantuje długoletnią, bezawaryjną pracę, ze względu na użycie do jego produkcji trwałych materiałów i zastosowanie rozwiązań, dedykowanych szerokiemu gronu użytkowników.

Butelka Dafi – zawsze z Tobą

0
Butelka Dafi - zawsze z Tobą

Doskonałe rozwiązanie dla osób żądnych przygód, dla których dobre przygotowanie się do podróży to podstawa.

Trendy SEO na 2019 r. (i parę słów o podstawach)

0
Trendy SEO na 2019 r. (i parę słów o podstawach)

Nieubłaganie zbliża się koniec roku. Zawsze stanowi to pretekst do przygotowania podsumowań, a także prognoz branżowych na następne 12 miesięcy. Jako specjalista SEO obserwuje regularnie branżowe trendy, a jako osoba chętnie wspierająca edukację branży, regularnie jestem zapraszany do wypowiadania się na temat nowych trendów. Czasem to robię, lecz zwykle jestem względem tego procesu sceptyczny, gdyż nie zawsze uganianie się za trendami jest najlepszym sposobem na rozwój. Dlaczego?

ZOBACZ TEŻ