W reklamie internetowej coraz większe znaczenie mają kampanie RTB, czyli real time bidding. Na czym dokładnie polega reklama tego rodzaju i kiedy warto ją wybrać?

W internecie w każdej chwili toczy się wytężona walka o klientów. Wiele z nich dowiaduje się o konkretnych ofertach reklamowych za pośrednictwem narzędzi real time bidding, czyli RTB.

To skuteczna forma reklamy on-line, która oferowana jest obecnie także przez polskie agencje marketingowe, na przykład można skorzystać z RTB w Fabryce Marketingu. O czym jednak warto wiedzieć przed zainwestowaniem w taką kampanię?

Czym jest real time bidding?

Pod pojęciem real time bidding znajduje się specjalna forma zakupu przestrzeni reklamowej w internecie, która pozwala na jej automatyczne, skuteczne i błyskawiczne dobranie do konkretnego odbiorcy przekazu.

Reklama ta wykorzystuje specjalne algorytmy, które analizują zachowania internetowe potencjalnego klienta, a następnie prezentują mu konkretną reklamę, która odpowiada najbardziej jego zainteresowaniom i potrzebom. W rezultacie możliwe jest uzyskanie jeszcze większej skuteczności reklamy on-line.

Zalety reklamy opartej o model real time bidding:

  • precyzyjne dotarcie do najbardziej zainteresowanych klientów
  • personalizacja komunikatu reklamowego zależnie od cech i zachowań klienta
  • możliwość śledzenia ruchu użytkowników i badania ich zachowań na stronie internetowej, aby dopasować ją jeszcze lepiej do odbiorców

Reklama real time bidding – kiedy sprawdzi się najlepiej?

Aktualnie reklamy w formie real time bidding są chętni wybierane zarówno przez dużych graczy na rynku reklamowym, jak również przez mniejsze firmy. W większości przypadków inwestycja w tego rodzaju reklamę jest w stanie przynieść szybki zwrot w postaci zwiększonego zainteresowania ofertą i podwyższonych zysków ze sprzedaży.

Aby uzyskać najlepsze efekty, warto powierzyć kampanię w ręce doświadczonej w tej dziedzinie fachowców. Kampanie RTB w Fabryce Marketingu to korzystny wybór dla każdego, komu zależy na jeszcze skuteczniejszej promocji on-line!

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here