Coraz więcej małych średnich i dużych przedsiębiorstw docenia rozwiązania i nowoczesne systemy informatyczne, które nie tylko pozwalają lepiej zarządzać różnymi procesami oraz odpowiadać na potrzeby współczesnego klienta. Przede wszystkim digitalizacja w biznesie, czyli wprowadzanie dedykowanego oprogramowania do zarządzania pomaga na etapach produkcji, sprzedaży oraz wdrażaniu, a tym samym poprawiają konkurencyjność. Przede wszystkim firmy korzystają z rozwiązań, jakie dają systemy ERP.

Digitalizacja przedsiębiorstw czyli cyfrowa transformacja

Oprogramowanie do zarządzania firmą, system ERP przede wszystkim integrują wszystkie funkcje i działy w firmie w taki sposób, by móc nimi zarządzać w ramach jednej aplikacji. W ten sposób nawet duża firma może posługiwać się jednym zbiorem danych. Dzięki temu każdy z działów ma wiedzę na temat tego, jak wyglądają stany magazynowe lub też znaleźć informacje o klientach. Nowoczesne rozwiązania dla wszystkich branż przede wszystkim dają możliwość firmom zarządzać różnymi obszarami jej działalności, oczywiście dopasowując się do specyfiki ich działalności. Z zasady jednak procesy biznesowe są dość podobne, a nowoczesne systemy są w taki sposób konfigurowane, aby spełniały wymagania. Takie rozwiązania wpisują się w szeroko pojęty business intelligence, którego celem nadrzędnym jest zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku.

Aplikacje mobilne w biznesie

Niezwykle użytecznym sposobem na funkcjonowanie firmy w świadomości potencjalnych odbiorców stają się aplikacje mobilne. To jeden z podstawowych elementów, który dociera do potencjalnych odbiorców. Statystyki pokazują nawet, że przeciętny użytkownik smartfona korzysta z 27 aplikacji i poświęca im nawet 37 godzin miesięcznie. Taki mobilny klient staje się więc niezwykle łakomym kąskiem dla różnych branż, które w ten sposób docierają do odbiorcy oraz coraz częściej zachęcają do zakupów. Funkcjonalna aplikacja dla przedstawicieli handlowych w znaczący sposób może ułatwić im pracę zważywszy na to, że z ułatwień mobilnych korzystają obecnie ludzie w każdym wieku i różnych profesji. Co więcej ten sposób zaistnienia w świadomości odbiorcy nie dotyczy tylko branż związanych z szeroko pojętymi nowoczesnymi technologiami, ale jest rozwiązaniem dla każdej firmy, która w ten sposób pragnie budować zainteresowanie i lojalność klientów. Całość procesu wspomagają oczywiście dedykowane rozwiązania takie jak na przykład kody QR, znaczniki NFC, powiadomienia PUSH czy lokalizacja. W niektórych aplikacjach znaleźć można również możliwość współpracy z bezprzewodowymi nadajnikami Bluetooth oraz wiele innych nowoczesnych pomysłów, które mają skracać czas oczekiwania na produkt, ułatwiać dostęp do informacji oraz zarządzać sprzedażą.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here